خبرهای داغ:
  سردار رفیعی آتانی در بازدید از پروژه ۴۰ واحدی کمیته امداد که توسط بسیج سازندگی در حال اجراست گفت: همه هویت سپاه شما ملت عزیز هستید. ما ملت امام حسینیم و سپاه برای رفاه ملت امام حسین(ع) با تمام ظرفیت خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۳۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، از پروژه های بسیج سازندگی استان قزوین بازدید و بهره برداری شد.

سردار رفیعی آتانی در بازدید از پروژه ۴۰ واحدی مسکن جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین بیان کرد: سپاه متعلق به مردم است و فرزندان شما در این نهادانقلابی مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی گفت: تعهد ساخت ۵۰۷ واحد مسکن توسط سپاه استان داده شده که در همین راستا ۴۰ واحد در قالب پروژه کمیته امداد روستای حسن آباد کلج شهرستان البرز از این تعداد در حال حاضر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی بزودی آماده تحویل به ولی نعمتان خواهد شد و این یکی از پروژه های سپاه در مناطق محروم است.

سردار آتانی با اشاره به پروژه های آب شرب، آب کشاورزی روستایی، راه، پل و سایر خدمات گسترده ای که سپاه ارائه می دهد عنوان کرد: مطمین باشید که فرزندان شما در سپاه در هر عرصه ای در وسط میدان ایستاده اند و خدمت سپاه به مردم بعنوان ولی نعمتان برای ما لطف است و خدا را شکر در مسیر خدمت به مردم عزیز در حال رشد و پیشرفت هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین، مجموعه خیرین‌ سنگ تمام گذاشتند و حقیقتا قزوین دارالمومنین است و یکی از نشانه های آن حضور خیرین و مردم در رزمایش مواسات و همدلی است. سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ۹۶۶ میلیارد تومان در ایام کرونا به مردم عزیز خدمات ارائه داده که بخشی از این اعتبار از سوی خیرین بوده است. همچنین در آن روزها تیم های سیار پزشکان سپاه استان برای تسریع در امر واکسیناسیون از سوی سپاه در نقاطی از شهر مستقر شدند تا بتوانیم در عرصه سلامت و درمان مردم عزیز نقش آفرین باشیم. 

وی افزود: در کشور دومین استان در عرصه ساخت مسکن ولی نعمتان هستیم در حالی که استان هایی هستند که دارای منابع بسیار خوبی می باشند و این را مدیون خیرین عزیز هستیم. 

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: همه هویت سپاه شما ملت عزیز هستید. همچنان که به فرموده سردار سلامی سپاه همچون ماهی در دریای مردم است. ما ملت امام حسینیم و سپاه برای رفاه ملت امام حسین(ع) با تمام ظرفیت خدمت رسانی می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار